Compania Coca Cola din Romania (CCHELENIC mai exact) a dorit sa implementeze ceva inedit pe vitrinele sale din retail cu scopul de a creste experienta senzoriala a clientului ( user experience ).

INOVI Smart Technologies din Sibiu a implementat initial pe modelul cu o singura usa un ecran transparent (TLCD) de 49 de inch direct in sticla tip termopan neaducand nicio modificare functionala a cooler-ului dar oferind un efect vizual extraordinar prin rularea unui continut video dinamic.
Ulterior, folosind tehnologie specifica sistemelor de videowall, vitrinele duble de Coca Cola si cele de Fanta au fost dotate cu ecrane transparente de 43 inch in format 2×1, astfel incat ambele usi rulau continut sincronizat.

Mai mult, la deschiderea usii vitrinei, se aude sunetul deschiderii unei doze de Cola Cola pentru o experienta senzoriala completa.
Aceste solutii oferite de INOVI Smart Technologies au putut fi vazute in locatii precum Carrefour Colentina din Bucuresti in campaniile de activare realizate de COCA COLA.

Echipamentul cu care s-a realizat acest proiect il puteti gasi AICI